Son yıllarda markalaşma ve tasarıma yaptığı yatırımlar ile acun gelinlik pazarının önemli aktörlerinden biri haline gelen Türkiye, ihracatta kalan bir çizge sergiliyor. Yaz kendini göstermeye başladı. Çiçekler açtı, kuş sesleri sıkıntılı kış aylarının ardından baştan duyuluyor. Çalışanlar yaz tatili planlarını yapıyor, yazlık kıyafetler dolaplardaki yerini alıyor. Amma yazı en aşırı da dünyaevi hazırlığı yapanlar bekliyor. Her yıl kestirmece 700 bin çift evleniyor. Bu evliliklerin çoğu yaz döneminde gerçekliyor. Bu nedenle yaz dönemi yaklaştıkça dünyaevi hazırlıkları da çaba kazanıyor. Ülkemizde özellikle, İzmir ilkin olmak amacıyla gelinlik sektörüinde önemli gelişmeler yaşandığı biliniyor.
25 Temmuz 2013 Perşembe
21:52 by UnknownYorum Yok
Son yıllarda markalaşma ve tasarıma yaptığı yatırımlar ile acun gelinlik pazarının önemli aktörlerinden biri haline gelen Türkiye, ihracatta kalan bir çizge sergiliyor. Yaz kendini göstermeye başladı. Çiçekler açtı, kuş sesleri sıkıntılı kış aylarının ardından baştan duyuluyor. Çalışanlar yaz tatili planlarını yapıyor, yazlık kıyafetler dolaplardaki yerini alıyor. Amma yazı en aşırı da dünyaevi hazırlığı yapanlar bekliyor. Her yıl kestirmece 700 bin çift evleniyor. Bu evliliklerin çoğu yaz döneminde gerçekliyor. Bu nedenle yaz dönemi yaklaştıkça dünyaevi hazırlıkları da çaba kazanıyor. Ülkemizde özellikle, İzmir ilkin olmak amacıyla gelinlik sektörüinde önemli gelişmeler yaşandığı biliniyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder